top of page

מנעולן

נתקעתם מחוץ לבית ? המפתח של האוטו נשבר ? אתם מוכרחים לפתוח את הכספת והמנגנון התקלקל ? אל דאגה , יש מי שיוכל לעזור לכם לפרוץ את המנעול התקוע כל אשר נדרש הוא לבחור את האיש המנעולים באיזור מגוריכם והוא כבר יגיע אליכם מצויד בכול הכלים הנדרשים על מנת לחלץ אתכם או את קרובי משפחתכם .

ולמה בעצם עדיף כי פורץ מנעולים מקצועי מאזור המגורים שלכם או מהאזור בו אתם תקועים יבוא לחלץ אתכם? מנעולן באופקים סביר להניח כי יהיה זמין יותר להגיע לתקן או לפרוץ מנעול מקולקל באזור. חילוץ הוא לעיתים עניין די דחוף, מקרים כמו ילד שאינו יכול להיכנס לביתו או קשיש שתקוע בתוך הבית מצריכים פתיחה מהירה עד כמה שניתן, מנעולן מאופקים יוכל לתת מענה בזמן הקצר ביותר.

מנעולן האור יהודה מקצועי ואיכותי מן הסתם יוכל לתת את המענה הנדרש בכול מקום בארץ, אולם קריאתו של מנעולן מאור יהודה למקום מרוחק אינו משתלם גם מבחינה כלכלית.

ענף המנעולנים הולך ומתקדם ,הולך וגדל .מנעולנים מקצועיים פרוסים בכול רחבי הארץ וזמינים לקריאות ,לכן על מנת לחסוך בעלות התיקון מומלץ להזמין שירות מאיש מקצוע מקומי.

איך אדע לבחור איש מקצוע איכותי ?

בדיוק לשם כך קם ונוסד ארגון המנעולנים הישראלי, אם תזדקקו לשירותיו של מנעולן באור עקיבא תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש על מנעולנים מהאזור שהם כאמור מקצועיים ומוסמכים לכל דבר ועניין.

על אותו מנעולן מאור עקיבא שהוא חבר בארגון המנעולנים הישראלי תוכלו לדעת עליו כי הוא רכש את מקצועו באחד ממרכזי הלימוד המוסמכים לכך בארץ. עוד ניתן יהיה לדעת כי אותו איש מקצוע הוא מורשה גם מטעם משטרת ישראל לעסוק במקצוע זה אחרי שהמשטרה בדקה את עברו ואישרה על ידי תעודת יושר כי הוא אכן ראוי לשמש בתפקיד.

פורץ מנעולים אשר הוסמך לכך יצטרך לעבוד בתחום לפחות חמש שנים על מנת להיכלל ברשימת המנעולנים של ארגון המנעולנים הישראלי, בכך למעשה הלקוחות יוכלו להיות בטוחים כי אותו איש המנעולים הוא אכן מנוסה דיו.

bottom of page